Health care food cordyceps 100 capsules

2 weeks ago Faisalābad   17 views

4,700 ₨

  • health-care-food-cordyceps-100-capsules-big-0
  • health-care-food-cordyceps-100-capsules-big-1
  • health-care-food-cordyceps-100-capsules-big-2
Cordyceps صحت کے لئے فوائد
خوراک
عام نام: کارڈی سیپس۔
فوائد۔
کورڈیسیپس کیا ہے؟
کارڈی سیپس ایک ہے جو چین اور ہمالیہ کے پہاڑی علاقوں میں لاروا یا کیٹرپلر میں رہتی ہے اور لاشیں۔ یہ فنگس نایاب ہے ، لہذا قیمت مہنگی ہوسکتی ہے۔ مشروم کی دستیابی بھی شامل ہے جو حاصل کرنا مشکل ہے۔ کارڈی سیپس سپلیمنٹس عام طور پر مشروم سے حاصل کیے جاتے ہیں جو لیبارٹری میں پائے جاتے ہیں۔
کورڈیسیپس ایک فنگس ہے جو اکثر گردوں کی بیماری کے علاج ، مردانہ جنسی پریشانیوں ، جگر کے مسائل ، اور ایتھلیٹک کارکردگی کو بہتر بنانے کے لئے استعمال ہوتی ہے۔ لیکن اب تک اس کارڈی سیپس مشروم کے فوائد
Cordyceps صحت کے لئے فوائد
1. جوان رہنے کے لئے
قدیم زمانے میں ، بہت سارے لوگوں نے جسم کی طاقت میں اضافہ کرتے ہوئے تھکاوٹ کو کم کرنے کے لئے روایتی طور پر اس فنگس کاشت کی تھی۔ ہیلتھ لائن کے حوالے سے ، محققین کا خیال ہے کہ کارڈی سیپس میں موجود اینٹی آکسیڈینٹ مواد ان کے جسم میں عمر کو سست کرسکتا ہے۔ کئی مطالعات جن کا چوہوں پر تجربہ کیا گیا ہے ، نے یہ بھی پایا ہے کہ یہ فنگس چوہوں میں اینٹی آکسیڈینٹ کی سطح کو بڑھا سکتا ہے ، میموری اور جنسی ڈرائیو کو بہتر بنانے میں معاون ہے۔
ذیابیطس سے نمٹنے میں مدد کریں۔
کارڈی سیپس ایک فنگس ہے جس میں ایک خاص قسم کی چینی ہوتی ہے جو ذیابیطس کے علاج میں مدد مل سکتی ہے ، خاص طور پر شوگر کی عام سطح کو برقرار رکھنے میں۔
چوہوں کی ایک تحقیق میں ، یہ فنگس بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے کے لئے ثابت ہوا تھا۔ اس کے علاوہ ، یہ گردے کی بیماری سے اپنے آپ کو بچانے کے لئے بھی مفید ہے ، جو ذیابیطس کی عام پیچیدگی کے طور پر جانا جاتا ہے۔
3. دل کی صحت کو برقرار رکھنا
ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ اس فنگس کے دل کے لئے صحت کے فوائد ہیں۔ چین میں ، اس فنگس کو اریٹھیمیاس کے علاج میں استعمال کرنے کے لئے منظور کیا گیا ہے۔ اریٹیمیا ایک ایسی حالت ہے جہاں دل کی دھڑکن فاسد ہوتی ہے۔
اس کے علاوہ ، دیگر مطالعات سے پتہ چلا ہے کہ گردے کی دائمی بیماری کے ساتھ چوہوں کے ساتھ ہونے والی آزمائشوں میں کارڈیسیپس دل کی چوٹ کو کم کرسکتے ہیں ، ایسی حالت جس میں دل کی ناکامی کے خطرے کو بڑھایا جاتا ہے۔
4. سوزش پر مشتمل ہے
یہ فنگس رہ رہا ہے ڈیگڈانگ جسم میں سوزش سے لڑنے میں مدد کرسکتا ہے۔ جسم میں سوجن جو بہت زیادہ صحت کی پریشانیوں کا سبب بن سکتی ہے ، جیسے دل کی بیماری اور کینسر۔ تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ جب انسانی خلیوں کو کورڈیسیپس کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو ، جسم میں سوزش بڑھانے والے خصوصی پروٹین کو دبایا جاتا ہے۔
اس امکانی اثر کی بدولت محققین کا خیال ہے کہ یہ جڑی بوٹیوں والا پودا ایک طاقتور اینٹی سوزش ضمیمہ یا دوا کے طور پر کام کرسکتا ہے۔ در حقیقت ، چوہوں پر کی جانے والی ایک تحقیق میں ، چوہوں کی ہوائی اڈوں میں سوجن کو کم کرنے کے لئے کارڈیسیپس کو دکھایا گیا ہے۔ اس سے دمہ کی امکانی علاج ممکن ہے۔ اس کے باوجود ، یہ فنگس عام طور پر ڈاکٹروں کے ذریعہ تجویز کردہ دوائیوں کے مقابلے میں سوجن کو دور کرنے میں کم کارآمد ثابت ہوتی ہے۔
خوراک
ذیل میں فراہم کردہ معلومات طبی سفارشات کا متبادل نہیں ہے۔ یہ دوا لینے سے پہلے ہمیشہ اپنے جڑی بوٹیوں کے ڈاکٹر یا ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔
بالغوں کے لئے کارڈڈی سیپس کے لئے معمول کی مقدار کتنی ہے؟
کارڈیسیپس سپلیمنٹس جو لیبارٹری میں لگائے جاتے ہیں عام طور پر صرف زیادہ سے زیادہ 1،000 سے 3،000 مگرا تک ہی کھایا جانا چاہئے۔ تاہم ، بالغوں یا بچوں کے لئے خوراک کی محفوظ حدود کا تعین نہیں کیا گیا ہے۔
جڑی بوٹیوں کی اضافی خوراک ہر مریض کے ل different مختلف ہوسکتی ہے۔ جس خوراک کی آپ کو ضرورت ہے وہ آپ کی عمر ، صحت اور دیگر کئی شرائط پر منحصر ہے۔ جڑی بوٹیوں کی اضافی چیزیں کھپت کے ل always ہمیشہ محفوظ نہیں رہتیں۔ اس خوراک کے ل your اپنے جڑی بوٹیوں کے ڈاکٹر یا ڈاکٹر سے بات کریں جو آپ کے لئے موزوں ہے۔
ضمنی اثرات
اس جڑی بوٹی سے کیا مضر اثرات پیدا ہوسکتے ہیں؟
یہ جاننے کے لئے کافی معلومات نہیں ہیں کہ کیا کارڈیسیپس فنگس جو جنگلی ماحول میں اگتا ہے محفوظ ہے یا نہیں۔ اگر آپ کو اس پلانٹ کے کچھ مضر اثرات کے بارے میں خدشات ہیں تو ، آپ کو اپنے جڑی بوٹیوں کے ماہر یا ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہئے۔
سیکیورٹی
کورڈی سیپس لینے سے پہلے مجھے کیا جاننا چاہئے؟
اس جڑی بوٹیوں کے مشروم کو ٹھنڈی ، خشک جگہ پر رکھیں۔ سورج کی روشنی ، گرم یا مرطوب مقامات سے پرہیز کریں۔ جڑی بوٹیوں کی اضافی مقدار کے استعمال پر قابو پانے والے ضوابط اتنے سخت نہیں ہیں جتنا دوائیوں کے ضوابط ہیں۔ اس کی حفاظت جاننے کے لئے مزید تحقیق کی ضرورت ہے۔ استعمال کرنے سے پہلے ، یہ یقینی بنائیں کہ جڑی بوٹیوں کی اضافی خوراک کے استعمال سے ہونے والے فوائد خطرات سے کہیں زیادہ ہیں۔ مزید معلومات کے لئے جڑی بوٹیوں کے ماہر یا ڈاکٹر سے رجوع کریں۔
کیا یہ مشروم حاملہ اور دودھ پلانے والی خواتین اور بچوں کے لئے محفوظ ہے؟
یہ فنگس حمل کے دوران اور دودھ پلانے کے دوران استعمال نہیں کی جانی چاہئے۔ ایسی بھی کوئی تحقیق نہیں ہے جو مشورہ کرتی ہے کہ یہ ہربل مشروم بچوں کو دیا جائے۔ یہ ضمیمہ لینے سے پہلے کسی جڑی بوٹی کے ماہر یا ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔
بات چیت
جب میں کورڈیسیپس کا استعمال کرتا ہوں تو کیا تعامل ہوسکتا ہے؟
جن لوگوں کو آٹومیمون امراض ہیں ، جیسے ایک سے زیادہ سکلیروسیس (ایم ایس) ، لیوپس (سیسٹیمیٹک لیوپس ایریٹومیٹوسس ، ایس ایل ای) ، یا رمیٹی سندشوت (RA) اس جڑی بوٹیوں کے مشروم کا استعمال کرنے کا مشورہ نہیں دیتے ہیں۔ اس فنگس میں ایسے مادے شامل ہیں جو مدافعتی نظام کو زیادہ متحرک کرنے کا سبب بن سکتے ہیں۔ اگر آپ کو کوئی بیماری ہے جس کا تعلق جسم کی قوت مدافعت سے ہے تو ، اس سے یقینا آپ کو بچنا چاہئے۔
جن لوگوں کو خون بہنے کی خرابی ہوتی ہے وہ بھی مندرجہ ذیل جڑی بوٹیوں سے بچنے کے پابند ہیں۔ یہ فنگس خون کے جمنے کو کم کرنے کا خطرہ مول سکتا ہے۔ کارڈیسیپس لینے سے خون بہہ جانے والے عوارض میں مبتلا افراد میں خون بہنے کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔
آپ میں سے جو لوگ سرجری کے شیڈول کا انتظار کر رہے ہیں ، بہتر ہے کہ شیڈول سے 2 ہفتہ پہلے کارڈی سیپس استعمال نہ کریں۔ وجہ یہ ہے کہ ، یہ فنگس سرجری کے دوران خون بہنے کے خطرے کو بڑھا سکتی ہے۔
کورڈیسیپس مشروم جڑی بوٹیوں کے علاج ہیں جو دوسری دوائیوں کے ساتھ یا آپ کی صحت کی صورتحال کے ساتھ تعامل کرسکتے ہیں۔ جڑی بوٹیوں کے ماہر یا ڈاکٹر کے استعمال سے پہلے اس سے مشورہ کریں۔
ماخذ
contact 03136544459

Additional Details

Condition Used